„Vzhľadom na zmeny v politickom usporiadaní parlamentu to považujem za konštruktívny krok a správne riešenie súčasnej situácie,“ povedal Brecely.
Za svoje najdôležitejšie rozhodnutia v úlohe ministra dopravy označil analytickú prácu a s ňou súvisiace zmeny v koncesnej zmluve na výstavbu a prevádzku Bratislavského obchvatu, riešenie kritickej situácie okolo systému elektronických diaľničných známok či zapojenie rezortu dopravy do projektu Hodnota za peniaze.
Kysučania sa obávajú toho, ako bude napredovať výstavba D3. S úsekom Čadca,Bukov – Svrčinovec sa doposiaľ nezačalo a termíny sa stále posúvajú. Po nástupe Brecelyho ministerstvo informovalo, že si uvedomujú komplikovanú dopravnú situáciu smerom na Poľsko a robia maximum pre to, aby ju zlepšili.
Čo sa týka rýchlostnej cesty R5 vláda ešte koncom januára schválila návrh dohody s Českou republikou o prepojení rýchlostnej cesty R5 vo Svrčinovci a cesty I/11 v Mostoch u Jablunkova cez spoločnú štátnu hranicu. Uzavretie dohody umožní pokračovať v projektovej príprave a následne vybudovať kvalitné cestné spojenie medzi oboma krajinami.
Dohoda určuje konkrétne hraničné znaky, medzi ktorými sa cesty prepoja, pričom podrobné určenie trasy a parametrov v mieste prepojenia na slovensko-českej štátnej hranici sa urobí na základe vzájomne skoordinovanej projektovej dokumentácie. Termín výstavby závisí od vydania potrebných povolení a rozhodnutí, ale najmä od finančných prostriedkov.